choklad kak (norrländska)

 
MMM idag när jag kom hem från skolan smällde jag i mig en halv kladdkaka med glass. Fyfaaaan i hela helvetet vad gott det var. Vart så ivrig så jag hann inte ens ta kort, kom på det mitt i måltiden.. 
 
Idag var det iallafall första riktiga skoldagen, med vanliga lektioner efter schemat osv. Det gick bra, och jag känner att jag faktiskt kommer klara av det här nu, hoppas jag. Efter skolan så åt jag då såklart (först kladdkaka ofc) sen somnade jag självfallet, matkoma. Sen gjorde jag lite matteläxa, och vips sen hade hela dagen gått. Så jag har nyss kollat på idol och ätit popcorn. Haha jag har verkligen ätit mycket idag, vilket inte är mig emot dock. För att inte nämna att mitt i mitt popcorns käkande så kom mamma hem med bullar? Haha varannan tugga bulle, varannan popcorn.. haha yolo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback