Cause it's been a while

Canon EOS 70D + Canon EFS 18-135mm / f.3,5-5,6 
Lite behind the scenes från Balen.. Jag och Linn låste in oss i hennes bil och busa. Jag älskar denna människa så mycket, hur livet ser ut utan henne vet jag ärligt inte för hon har varit med genom hela mitt. Vill inte veta heller
 
Halloj!
 
Söndag. Sommarlov om någon har missat det. Även mitt sista någonsin, wow.. Försöker plugga ikapp det allra sista, det går sådär haha. Men vad tycks det, borde man göra en liten comeback? Det är ju så kul att skriva och fota massa.. 
 
PLUS att just nu händer det massa, är så psyked så vet ej vart jag ska vägen.. Jag kommer väl flytta hem till Martin snart, någonting vi båda har väntat på i månader. Så det blir massa pyssel å fix!! Lägenheten har en sån potential weey.
 
Funderar även på att köpa en mindre, kompakt kamera.. God praise systemkameror men fasen så tunga och klumpiga dom kan bli. Tips på bra kompaktisar är mer än välkommna, är dock låst på Canon hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback