Mango / Hallon

Canon EOS 70D + Canon EF 50/1.8 ll 
 
Gjorde en hallon och mango smoothie till sen frukost idag, använde inte youghurt utan nåt nytt (för mig iallafall hehe) "Youghurt-kvarg" tror det är en blandning, troligen.
 
Idag är det tisdag och jag är fortfarande sjuk.. Under de senaste dagarna har jag bara sovit och druckit te i stort sett haha, känns som om det är de jag kommer göra ett tag till. Nu börjar det bli riktigt tråkigt att bara ligga inne, speciellt eftersom vårvädret kommit tillbaka, snön har smält och solen är ute och jag ligger i soffan :( Snälla snälla låt mig bli frisk, det kliar i mina ben haha.

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så gott med smoothie <3

2015-03-24 @ 16:15:04
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback