onsdag

 
Tog fram kameran tidigare idag för att försöka knäppa nåt kort och nu har jag 3 olika "serier" att fippla med, jippie!! Kommer att redigera dom någon annan dag för just nu har jag inte tid/ork..
 
Alltså det är sjukt hur våren ger mig så mycket mer energi men också och främst inspiration. Ni måste hålla med, fetaste boosten?! Can't wait tills grönskan börjar komma då blir det ännu bättre!!
 
Har mest pluggat idag, köpte även fika påväg hem från skolan som en treat till migsjälv - tänkte nämligen stanna hemma imorse... meen jag kämpade lite. Kommer troligen bara se någon film eller liknande ikväll, ligga död på soffan iallafall hehe. Jag är helt superduperapslut.. 
 
 
Canon EOS 70D + Canon EF 50/1,8 ll 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback