one year later

 
Idag när jag skulle ladda över bilder från kameran till datorn sa den att min disk är full? Har setat nu den senaste timmen och försökt rensa ut bland alla mina bilder, vill inte ta bort dom? Har så många bilder som är betydelsefulla, eller roliga, eller fina, eller minnesvärda.. Haha hur ska jag kunna rensa ut bland bilder jag aldrig skulle radera? 
 
Hittade iallafall dessa bilder och insåg att jag och Alva tog dessa i början av januari förra året. Ett helt år sen alltså? Vet inte om det är länge sen eller igår haha. 
 
Ikväll ska jag förövrigt försöka somna så tidigt som möjligt, i hopp om en sista chans att kunna vända tillbaka dygnet. Imorgon ska jag upp och försöka plugga ikapp så mycket som möjligt som jag egentligen borde ha pluggat ikapp under lovet. Såklart är jag alltid ute i god tid. Not. 
 
Canon EOS 450D + Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback