måndag


Canon EOS 70D + Canon EF 50mm f/1.8 ll 
 
Fejk-töjningsspiral från Gina Tricot. 
 
Måndag. Börjar veckan med att skriva nationellt prov i matte, skulle ha gjort det i höstas men eftersom jag var hemma halva terminen lade vi det på vårterminen istället. Det kändes bra men man vet ju aldrig, antingen har jag rätt magkänsla eller så har jag helt käpprätt åt helvete fel haha. Vi får se hur det går och ta det därifrån helt enkelt. 
 
Annars är det väl fortfarande plugg som gäller. Fysikprov på onsdag och har mycketmycket att jobba ikapp om jag ska klara det provet. Vi får helt enkelt se hur det går också.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sus

Vilken fin bild :)

2015-01-19 @ 17:24:21
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback