öland

 
Canon EOS 450D + Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS
 

Bilder från Öland både från våren 2014 då jag var där med mitt gymnasieprogram och gjorde massa undersökningar (fältvecka) och andra från sommaren 2013 då jag var där med Alva V och mös. 
 
Jag gillar verkligen Öland. Förutom det faktum att det blåser ÖVERALLT så är det så mysigt klimat. Jag skulle nog inte kunna bo där, men att åka dit i någon vecka, få andas havsluft och se flera km långa öppna fält med hästar, får och kor som betar "fria". Så rogivande. Plus att nu vet jag ju asmycket om olika naturtyper, blommor och mest fåglar som finns på öland sen fältveckan med massa naturmuppar i våras hahaha.. nej men det var kul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback