Obehöriga äger ej tillträde

Canon EOS 70D + 35-70mm f/3.5
 
Haha idag när jag var ute en sväng med kameran, bland annat för att ta outfit-bilderna, så kom en skåpbil och chauffören tuta och vifta och var skitarg. Han viftade åt mig att försvinna för tydligen fick man inte använda kameror/ta kort på "deras område", vilket är lite kul då det bara är en bakgata i princip? 
 
Jag blev ju typ livrädd för han var så arg så jag slängde ihop mina saker och cyklade därifrån hahah.. Som tur var hade jag redan varit där ett tag så jag hade fått alla min bilder. Haha ganska kul ändå, han var verkligen verkligen arg. Liksom om man inte får ta kort på "erat område" sätt upp skyltar då?? Stopid 

Kommentarer
Postat av: Niles

USch det är det jag alltid är rädd för när jag är ute och fotar :/

2014-09-17 @ 20:26:23
URL: http://theniles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback