Lilac

 
Goddag, godkväll, godmorgon eller vad man nu ska säga. Det var nämligen så att jag somnade när jag kom hem från skolan och har därför fått lite sömnproblem nu fram mot natten. Jag har därför i ren desperation av någon slags syssla som helst gjort om lite i designen här på bloggen!
 
Det började med att jag bara skulle ändra något litet fel, så litet så jag inte ens kommer ihåg det nu, och först när jag börja plutta och dutta så kom jag på hur kul det är med koder och hela den skiten! Ganska kul med nytt och lite skönt också faktiskt, hade börjat tröttna.. :)
 
Nu ska jag bara borsta gaddarna sen ska jag kura ner mig i sängen och sova. Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så vackert! Hoppas du får en fin helg fina du! :D

2014-09-06 @ 07:50:17
URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

2014-09-06 @ 12:10:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback