En lördagskväll i September

Haha hampus<3
 
Var som sagt hemma oss Isabella ute på laggarudden på myskrök igårkväll. Vi åt och drack och pratade massa gamla minnen och historier. Jag hade det så jävla bra, tycker verkligen om dessa människor. Vi fixade skjuts in till stan för att gå på hemmafest för att inse att det sög och spendera närmsta timmen åt att försöka ta oss tillbaka.
 
När vi äntligen kom hem till Issa igen så var klockan för mycket för mig att cykla hem genom skogen, så det slutade med att vi tjejer stannade. Vaknade alltså på soffan hos Issa, vi åt frukost och chillade där ett tag innan jag cyklade hem. 
 
Jag har inte gjort någonting idag annat än att plugga lite, och nu ska jag nog plinka lite på guran! Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback