Dag 2

 
Magontet gick aldrig riktigt över igår, och när jag vaknade imorse hade jag lika ont igen. Därför blev jag hemma idag också. Igår kunde jag inte riktigt sova men idag har jag sovit halva dagen. Jag tror det är ett bra tecken eftersom man brukar bli frisk snabbare om man sover mycket. 
 
Hoppas hoppas jag inte vaknar med ont imorgon igen för nu kan jag inte missa mer i skolan. Har fysikprov nu på fredag och två prov nästa vecka.. Kroppen du har valt fel vecka att bli sjuk :( 
 
Jag får försöka kura mig, om det ens går när magen krånglar, och försöka bli frisk NU.

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Din stackare. Hoppas verkligen du blir frisk snart!

2014-09-10 @ 14:26:06
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback