Bad nights

 
Igår slutade vi efter lunch i skolan. Jag och linn tog en pizza på stan och sen gick jag hem. 
 
Jag har sovit så otroligt dåligt de senaste dagarna, eller ja, veckorna faktiskt. Igår höll jag på och somna på varje lektion och det tog ungefär 10 minuter innan jag totaldäckade på golvet efter det att jag kommit hem från skolan. Jag vaknade igen sent på kvällen, vilket var lite synd eftersom studenterna hade bal och jag väldigt gärna hade varit där.. 
 
3-4 timmars sömn om natten är ingenting för mig alltså, jag var verkligen helt väck igår. Sov 14-23, sen 2-10 idag. 17h, vilket är mer än vad jag har sovit på 4 dygn tillsammans. Men nu har jag förhoppningsvis sovit ut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback