Early Fri

Konstigt nog är det fredagens skolschema som tar emot mest, fast inte den här fredagen. Kämpade hela gårdagen med Kemi-hemprovet, så idag fick vi gå innan lunch! Fyfaraoo vad skönt. Sluta 11.50 på en fredag då man i vanliga fall skulle ha slutat 16.00. Plus att det var fredagsfika så idag har varit ganska superb. 
 
Så idag gjorde jag lunch hemma, och jag gjorde hamburgare! Vet att jag inte brukar blogga om mat (why not lix?) men min tallrik blev så fin så jag lära tvungen till det. Det blev iallfall super duper gott. MUMMA
 
Nu ska jag göra om lite frågor på Kemiprovet för jag tror jag har gjort fel, såklart. Haha. Senare ikväll ska jag hem till Isabella med många av mina högstadiekompisar. Ska bli kul att träffa dom utanför skolan, ser dom så sällan. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Mumsigt :D

2014-01-31 @ 21:53:56
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback