Black / Silver

 
 
Ni ska banne mig veta vilket kap detta var. Det var mellandagsrea och jag kollade på en exakt likadan jacka på Carlings. Den var dyr och två storlekar för stor, men jag hade ju fått ett presentkort i julklapp så jag brydde mig inte riktigt, det slutade med att jag inte köpte den iallafall, tur man har ett sunt förnuft.
 
Jag och Linn hade åkt buss till kupolen och vi hade en stund kvar innan bussen hem gick, så vi slösade tid i affärerna. Ska vi gå in på Cubus? Njaa, okejdå. Brukar aldirg hitta någonting där, menmen jävla tur vi hade för där hängde denna pingla! Flera hundra kronor billigare och i rätt storlek.
 
I don't care att det inte är en märkesjacka, som i och för sig den inne på Carlings var, men jag har aldrig varit så mycket för märkeskläder. Speciellt inte dyra sådana. Palla supporta monopolet inom mode- och klädbranchen. Kan lika gärna köpa kläder på second hand, ändå mer unikt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback