Summer Sun

 
Jag är helt totalt jävla dö-kär i detta väder!! Igår spenderade jag min tid till att vårstäda i trädgården, dvs kratta löv haha, och senare mot kvällen cyklade jag in till stan för att dansa. Vi blev klara med våran första koreografi igår, och nu, med mindre än fem veckor kvar så ska vi börja på våran andra.. Känns lite stressigt men det gör det ju alltid, vi får se hur det går! 
 
Idag är jag ledig då vi har studiedag, så jag har passat på att plugga nu på förmiddagen. Jag har setat ute på framsidan med iste och musik iförd shorts och linne hela dagen och läst biologi inför provet imorgon. Faktum är nog att hela dagen kommer att gå åt till plugg. Det är lite synd eftersom det är så otroligt väder ute, menmen jag får väl skylla mig själv eftersom jag inte har pluggat på lovet! 
 
Nu har jag fått obotliga cravings på vindruvor så jag lär väl cykla ner till ica och köpa lite haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback