introduktionskurs

Gick upp halv åtta imorse. HALV ÅTTA. På en lördag.....? Duschade, åt frukost och sen åkte jag och pappa ner till trafikskolan på andra sidan stan,  för vi skulle gå på introduktionskursen för körkort! Det tog ca 4 timmar, men det var inte så jobbigt. Kompisar som redan gått den har sagt att man knappt kunde hålla upp ögonen och blablabla, men jag tycker inte alls det var så? Visst det kanske var lite långt, men man fick ju bara veta bra saker, sånt man ändå behöver sen! Men det kanske också beror på vem det är som håller kursen? 
 
Efteråt gick vi tvärs över gatan och in på närmaste pizzeria (lol). Just nu ligger jag i sängen och fantiserar om nya dansskor. De som jag har nu är på gränsen till trasiga, så jag måste ju ha ett par nya. Hade tänkt mig någon Nike Air modell, men frågan är bara vilken? Det finns så många snygga olika modeller och i olika färger! 
 
 
 
Sen en apbra sak på Nike.com är att man kan välja en modell och sen färglägga/bestämma olika tyger och mönster själv! Eller det är väl både bra och dåligt. Bra genom att man då kan välja precis som man själv vill ha. Dåligt för att man då har ÄNNU mer att välja mellan!? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback