inspiration by white

 
 
 
Bilder från Tumblr. 
 
Vad är det förnågot med vitt som gör att det är så vackert? Hmm 
 
Kom nyss hem från dansen. Idag gjorde vi ingen koregrafi, utan vi körde mer freestyle och lite teater. Det kändes jättekonstigt först, men man lärde sig att slappna av efter ett tag. Som tur är så är våran grupp väldigt öppen och jag tror inte att det är någon som är sådär jätteblyg? Så det underlättar väldigt mycket. Det var kul iallafall! Det var även första gången jag freestylade, även fast det bara var på en danslektion så känner jag att det ändå gick ganska bra? För att vara första gången liksom.. Vill bara träna mer och mer!! Förstå vad kul att kunna freestyla bara hur som helst. Det skulle kunna byta upp vilken fest som helst och man skulle alltid kunna ha med sig det? Att jag kan freestyla, sooo suck it fuckers. Åh, drömmen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback