SKOLAVSLUTNING 9:AN

Jag vill bara tacka alla nior så himla mycket för 3 lovley år tillsammans. Det har hittills varit det stället där jag trivits bäst och haft roligast. Alla är liksom som en enda stor familj. Och även fast alla inte är med varandra eller inte känner någon så kan man fortfarande alltid prata med alla. Det har varit så himla bra. Sen vill jag också tacka mina närmsta vänner för att dom är dom, och för att dom är bäst. Älskar er alla, skulle inte klara mig en dag utan er. 
 
Vill bara påpeka att alla bilder är oredigerade pga orkar inte :) 
 
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå

Älskar er, allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback