THE BIG UNIVERSE

 
Tjock tröja - Gina Tricot / Stentvättade jeans - H&M / Creepers - VOX shoes 
 
   Måste älska tröjan. Gina har sina fina stunder. Längtar tills i sommar då jag kan åka långboard i den. Eller när man har tagit ett kvällsdopp så drar man på sig den. Fyfan så skönt det skulle vara. Och jag vet inte riktigt var som händer med mina jeans. När jag köpte dom så var dom jätte tighta, men jag köpte dom ändå för jag tänkte att dom töjer väl ut sig lite när man har använt dom ett tag. Och det kan jag lova att dom har gjort. Dom sitter snart som baggy jeans, hur konstigt är inte det? Kanske blir bättre om man tvättar dom, men dom blev alltså så "lösa" efetr bara EN användning.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback