GYPSY

 
 
   Nej men hej photoshop! Det var ett bra tag sedan! Åh va jag saknar att fotografera, vet inte varför men det har inte blivit av nå på länge. Fast jag har faktiskt lite ideér som jag tänkte pröva på snart! Har ju sportlov nästa vecka, kanske då? Who knows. 
   Och jag har så många ideér till bilder som jag inte kan ta! Längtar tills jag flyttar hemmifrån för då kan jag flytta runt hur jag vill och leva spontant. Jag vet redan hur jag ska bo, litet ska det vara, en etta. Många säger att det skulle vara jobbigt att bo på en sån liten yta, men vadå? Jag ser bara fördelar. Mindre att inreda (kanske lite tråkigt, men tänker bara på att jag inte är så bra på att spara pengar) mindre att städa, sen behöver man inte alls gå långt om man blir kissnödig eller hungrig! Perfekt ju! Åh nu längtar jag ännu mer, om det är möjligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback