DAGENS OUTFIT

 
   Den här "lov veckan" har bara rusat iväg. Idag är det Torsdag och jag har inte hunnit gjort någonting under halva lovets gång. Jag och Anne hade jättemysigt med film och chips, på tisdagen träffade vi även Hampus och vi fikade i flera timmar. Sen dess har jag bara dansat. Varje dag, förutom tisdagen, har jag dansat. Och varje dag framöver ska jag dansa också. Fast jag klagar absolut inte, jag älskar att dansa mer än någonting annat. Men grejen är den att jag har en rätt stor SO uppgift som ska in precis efter lovet, och jag måste hinna göra den. Samtidigt som jag också skulle vilja njuta lite av det mysiga vårvädret och kanske hinna träffa lite människor.. 
   Därför kanske man ska kalla detta inlägg "veckans outfit" istället, för det är ungefär så jag har hunnit sett ut. Vakna, göra lite läxa och äta för att sen dra på sig dans kläder och dansa. Sen när man kommer hem så blir det ungefär som innan man åkte och dansade. Äta mat, göra läxa och gå ut med Johnny. Vilket påminner mig om en jättebra sak som kommer hända detta år!! Men mer om det senare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback