Updates

Har varit borta ett ganska bra tag nu från bloggen, så jag tänkte göra en liten update i olika inlägg om vad jag har varit med om i mitt liv under denna tiden (du vet att du vill veta, mitt liv är fabulöst (nja)) 
 
Just nu sitter jag hemma hos mormor i Karlstad med resten av mammas sida släkten. Igår var det julafton och vi spenderade halva julen här. Vi har så länge jag kommer ihåg, i stort sett, firat jul hemma i vårat hus med mammas sida släkten, och sedan vid nyår firat hemma hos pappas sida släkten, då min farmor fyller år 2 januari (lyllos). Men nu har mormor blivit så gammal så iår packade vi ihop våra saker och kom till dom istället. Så vi firade halva julen hemma dagen innnan julafton för att slippa släpa fram och tillbaka på alla paket som ändåså bara var till varandra. Jag önskade mig ingenting iår men fick lite ändå såklart. Bland annat reflexskärm, färg- & svartvit film till den analoga kameran (!!!!), och lite annat. 
 
 
 
En bild från en lördag för någon vecka sedan. Umgicks faktiskt med vänner och självklart kom gitarren fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback