15e september

 
Höstmys!!
Då mapa de senaste dagarna har varit på lite vaycay i Stockholm så har jag varit hundvakt.
Vi har mestadels myst och klappats, har också kammat dom, så typ 90% mys. 
Men sen har också Johnny sprutbajsat och spytt som en galning, så vi har också städat både det ena och det andra ur både päls och rumpor he-he :/
Aja. Det är en del av livet som matte. (Skaffa inte hund om du inte är berädd att stå på knä i bajs och spyor, seriöst) 
 
Idag har vi iallafall varit ute i flera timmar på baksidan hos mamma och pappa.
De har ju en trappa ner till spåret som går bakom huset, och där har de varit kaoz sen kommunen var här i somras och högg ner massa träd. 
SÅ bästa dottern som jag är så har jag krattat och fixat så att man faktiskt kan gå där nu!! Amaze. 
Hade hundarna på långkoppel på bakgården och ärligt så är jag mest svettig, inte för att det var jobbigt att jobba, utan för att jag varit tvungen att springa upp och nerför den där jävla trappan för hundarna skällde som galningar på antingen grannar eller folk som gick förbi på spåret, eller för att dom fastnat i halva trädgården och trasslat in sig?? They stopid.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback