Throwback

 
Massa olika bilder från olika tillfällen som jag hittade och tyckte var mysiga. Satt och tittade igenom arkivet här på bloggen och tyckte bara att dom var fina. Försöker underhålla migsjälv, Martin ligger i soffan och kollar på EM så har inte så mycket annat att göra hehe.. 
 
Gosh vad jag saknar att fota, måstemåste verkligen komma igång igen, känner hur det kliar i hela mig när jag kollar på dessa bilder!! Blir dock svårt just nu, har tappat bort mit minneskort, ops.. Men det ska nog dyka upp snart, saker jag tappar bort brukar ha ett konstigt sätt att dyka upp på helt vardagliga ställen så..
 
Är det någon som vill fota med mig? SKRIV TILL MIG 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback