Bal 2016 (nr.1) - Röda mattan


Jag är ju 97:a, och bör därför ha tagit studenten iår, men olyckligtvis för mig så gör jag inte det, jag gick ju om 2:an. Detta innebär alltså att jag fick världens tillfälle att fotografera mina fina vänner på balen. Det var lite knepigt.. skinande sol, 30 grader, virriga föräldrar här och var samt lite halvfulla modeller.. men endel bra bilder fick jag väl! 
 
För att dela upp det hela i lite mindre bitar och inte bildbomba med ett jättestort inlägg så tänkte jag göra 2, alternativt 3 inlägg med massor av bilder från just balen. So stay tuned!
 
& om någon ser en bild på sigsjälv som den vill ha, eller undrar om jag har någon bild på den så hör av er!! (Lägger inte upp alla bilder här, det skulle bli megamycket hehe.) Skriver man till mig så får man självklart bilden i högre kvalle än vad som går att lägga upp här!
 
Här har vi bilder från röda mattan! 
 
 
 Canon EOS 70D + Canon EFS 18-135 / 3,5 - 5,6 IS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback