Vi mot världen

Canon EOS 450D + Canon EFS 18-135mm f/3.5-5.6 IS
 
Satt igårkväll, förtvivlad efter en rentav helvetesdag och bläddrade genom bildarkiv på gamla datorn, där jag har alla mina riktigt riktigt gamla bilder. Letade egentligen efter ett gammalt självportätt som jag skulle vilja redigera om, men bläddrade och bläddrade och hittade det verkligen ingenstans.
 
Och helt plötsligt kom jag över dehär 4 bilderna. Hade totalt glömt bort dom? Kommer ihåg att jag älskade dom sjukt mycket redan på kameradisplayen. Jag skulle fota Alva och vi skulle ta testbilder för ljuset och detta hände haha. Älskar dom fortfarande, speciellt sista. Och hur sjukt att jag hade sidecut, detta måste alltså vara typ 3-4 år sen? 
 
Vet inte men dom speglar mig och Alva på nåt sätt. Visste ni att vi känt varandra hela livet? Verkligen hela livet. Grannar redan när jag var ett och Alva kom hem från BB haha, min syster. Vi mot världen är det iallafall, skulle aldrig aldrig aldrig klara mig utan denna människa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback