en tisdag v.12

 
Canon EOS 70D + Canon EF 50/1.8 ll
 

Tisdag. Sol. Sovmorgon. En riktigt slapp lektion och sen "framtidsmässa" angående min framtid som student. Fick prata med universitetsrepresentanter från olika städer och höra om vanliga samt lite mer knasiga utbildningar. Jag har ju gått mer än halva gymnasietiden nu så jag antar att de är rimligt att börja fundera på vad jag ska göra härnäst, men jag kan ändå inte inte känna att det är en evighet bort? Jag - linda - omogna linda - på universitet?? Haha what?? När hände detta?
 
Förövrigt skämde jag ut mig imorse.. Var ensam hemma och stod i duschen när det plingade på ytterdörren. Tänkte inte öppna först men jäveln gav sig inte, väl när jag öppnade (seriöst efter typ 5 min) var det en snubbe från securitas som skulle kolla på vårat larm. Kille, 25 bast, helt ok snygg, och där står jag i bara handduk med droppande hår.. Haha ja ja, vad vore livet utan lite pinsamheter am I right? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback