17:40

 
 
 
Måndag morgon, första skoldagen 2015, och 07.02 ringde klockan. Att gå upp efter knappt 3,5h sömn var en rough battle haha, men det gick! Knalla till skolan i snöstorm runt 10 för att ha två lektioner, för att sen knalla hem igen. Knasigt att en halv skoldag kan vara så utmattande? Höll på att somna påväg hem, och första jag gjorde var att sätta på kaffe. Kan en dag bli mer meningslös? Eller bättre fråga - kan den ens bli mindre meningslös? Eat sleep rave repeat. Nääääe, sova plugga äta repeat. 
 
Knallandes hem knallade jag även förbi stan där jag och Linn knallade runt ett tag. Jag har suktat efter nya sminkbortsar ett bra tag nu. Vill köpa ett helt set med både bas och ögonbryn/ögon/läppar, och har kikat runt lite på internet. Tyckte det var så dyrt, men när jag kollade på Åhlens egna så var de lika dyra.. Blir nog att beställa ändå. Kosta vad det kosta vill (nästan) men jag behöver nya borstar!
 
Vet någon en bra sida med sminkborstar i bra kvalite och för ett rimligt pris så hojta till! 

Kommentarer
Postat av: Bella

åh men vilken lyx att börja skolan idag! Vi började redan förra veckan! :/

2015-01-12 @ 19:52:55
URL: http://jennyizabella.blogg.se
Postat av: Samuel

Köp real techniques borstarna! Finns på JFR!

2015-01-17 @ 20:36:00
URL: http://nouw.com/samuelstafne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback