birdhouse

 
Canon EOS 70D + Canon EF 50mm f/1.8 ll 
 

HUAmig vilken snöstorm det har varit idag! Ställde klockan på 10 men kom inte upp förens halv 1.. det är tredje dagen i rad nu som jag försökt ställa tillbaka dygnet men misslyckats. Första veckan i skolan is going to be a bitch.
 
Men nu har vi iallafall fått lite snö, som enligt mig borde ha varit här i julas. Mamma tvingade till och med ut mig och skotta, mitt i stormen. "Vi gör det tillsammans" 10 min senare och hon pratar med grannarna och jag skottar ensam :) 
 
För övrigt måste grannarna tro att jag fått spunk i hjärnan på riktigt när jag sitter på knä mellan gardinerna och blommorna i köket med kameran i hugg iklädd bara pyjamas. Hoppas dom tror att jag tog kort in i deras vardagsrum hehehe.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sus

Coola bilder :)

2015-01-10 @ 19:25:46
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Louise - vitmossa

Så mysiga bilder!

2015-01-10 @ 19:35:59
URL: http://vitmossa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback