Zumthing blue

Canon EOS 70D + Canon EF 50mm/1.8 ll + uttråkad lekarunt-inspiration i ps cs6 
 
Om 17 dagar är sommarlovet över. Wow. Hur ska jag sammanfatta detta? Har varit på Bråvalla såklart. Har även varit i Märsta med vänner och hälsat på ännu mer vänner, fint det. Haha ja förutom dessa två grejer har det väl allmänt varit en riktigt dålig sommar. 4-5 dagar av värme? Men det har ni väl märkt av själva.
 
Så ja, snart börjar skolan och jag är mitt mellan det stadiet när jag längtar tillbaka till skolan med rutiner, skolmat, socialt umgänge osv, och det stadiet när jag har panik och ångest pga inte gjort nåt alls denna sommar. Har inte ens jobbat. Igentligen är det väl tur att jag inte haft nåt å göra för jag hade inte haft råd ändå så haha.
 
Hade jag haft pengar så hade jag för övrigt tryckt denna bild på en T-shirt. Den blev sådär knasigt fin och knasig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback