Red and Blue

Canon EOS 70D + Canon EF 50/1.8
 

Ja. Jo. Det var det sommarlovet. Ca 1,5 veckor har gått på det nya skolåret och jag har inte alls hamnat till rätta än. Just nu är det bara massa massa strul med allt, men eftersom jag bytt klass, linje, årskurs och mer eller mindre måste ha ett eget personligt schema så förstår jag det haha. Förhoppningsvis trillar allt på plats snart.
Jag går nu alltså, istället för natur, samhällsprogramet med inriktining media. Tvivlar inte en sekund på att natur är den högst utbildande linjen, men jag tror att detta kommer bli bättre för just mig. Vill ju jobba inom detta så nu kör vi!!
Och by the way, ser ni mitt hår??? Köpte nya jeans här om dagen och insåg i provhytten att mina toppar når över kanten till mina byxor.. Dags att klippa sig? Haha neej vågar inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback