Vilse i skogen

 
Idag har jag tagit med min kameran into the wild och fotograferat lite för en gångs skull! Har pluggdag idag men behövde en paus mitt i allt så jag kände att det var bra, en liten fotorunda. Sträcka på bena, frisk luft, kreativitet, perfekt!! Ska fortsätta att plugga nu, så om jag hinner så lägger jag upp bilder morgon :) 
 
Har förövrigt väldigt mycket och tunga skolgrejer att göra för tillfället, då både biologi- och kemi-lärarna är borta. Har i och för sig väldigt slappt schema då ca hälften av dagarna utgörs av just kemi och biologi, men ju mer man slöar på skoltid desto mer får man ju göra hemma så.. jag får väl skylla mig själv helt enkelt! Ångrar dock inte en enda sovmorgon - det kan jag lova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback