17/9

Trenchcoat - Åhléns // Sneakers - Vans // T-shirt - H&M 
 
Hallådär! Dagen på skolfronten har varit extrem, biologi fysik matte kemi 08.00 till 16.30. Plus att jag var hemma igår med feber och halsont och sjukdom gjorde ju inte precis dagen lättare. 
 
Har alltså provat att fota med fjärrkontroll och sådär för 70D huset nu och det gick mycket mycket bra! Enda krångligheten var att kameran hade lite svårt att hitta signalen men jag att vara norgrannare med vart jag pekar är en sak jag kan lära mig haha. 
 
Nu ska jag plugga inför första matteprovet för terminen som vi har imorgon. Är lite nervös faktiskt menmen. Som vanligt är det så att, jag som har svårt för matte, är glad bara jag klarar mig! 
 
 
P.S - hur sjukt är det inte att jag har letat sen tidigt i höstas efter en trenchcoat som passar just mig, så hittar jag min perfekta på Åhlens i Borlänge? Haha trodde jag aldrig, åhlens liksom? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback