Cake Cake Cake

Idag är det andra juni, någon som kan gissa vad som händer imorgon?? 
Joooo det är nämligen så att jag, Linda Anna Hedström, kommer att inleda ett sista år som minderåring.. Jag fyller 17 hela år imorgon!! Sista året av hemmafester då man måste gå hem efter förfesten och sista året som omyndig. Detta kommer troligen bli ett utav de längsta och jobbigaste åren.. Men men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, var det inte så? 
 
Jag och min familj valde att fira mig idag istället, eftersom pappa ska bort imorgon. Jag fick välja mat, självklart valde jag pizza och sekunden mamma kom innanför dörren med kartongerna insåg jag att detta är andra eller tredje året i rad då jag äter pizza på min födelsedag haha.. 
 
Efter maten blev det fika och lite presenter! Hade inte önskat mig någonting och hade inte förväntat mig någonting heller. Dock så är min familj bäst så jag fick lite ändå, och jag blev totalt nöjd med dagen! Viktigast var väl lixom att få äta med allihopa och att alla bara var liksom, tillsammans. :)
 
 
Haha alltså jag kan knappt kolla på bilderna. Åt så mycket så jag mår illa haha, no regrets tho!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback