Birthday gurl

 
IDAG mina lovers, IDAG är jag 17!! 
 
Hade som sagt firande igår med familjen, och idag har väl inte varit mer speciell än en vanlig dag förutom det att jag hela dagen har gått och väntat på att få komma hem för att smälla i mig tårta. 
 
Jag har också fått massor utav fina sms och telefonsamtal av mina fina vänner och släktingar. Blev till och med sjungen för idag i skolan av mina bästa. Vill faktiskt passa på att tacka alla mina vänner, vet att jag kanske inte säger det så ofta men jag är så otroligt tacksam över att jag har er. Det spelar ingen roll om vi kanske inte träffas så ofta, eller nästan inte alls, jag älskar er lika mycket ändå. PUSS på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback