Torsdag

 
 
Pallrade mig iväg till skolan imorse, det blev lite enklare att gå upp då vi hade lite sovmorgon. Dock så blev det genast JÄVLIGT svårt att få skol-inspiration när man kollar på termometern och den visar ca -18 grader cellcius ute. :):):):):) Som tur var så kunde jag tjata på pappa om skjuts, annars hade jag nog stannat hemma idag också.
 
Efter halva dagen mådde jag dock dåligt igen, ärligt talat tror jag att jag hade feber sista lektionen. Gick hem i -16 med en tunn jacka. Bra Linda nu kommer du säkert bli friskare. :) 
 
Idag ska jag iallfall börja att flytta in saker i mitt rum igen! Golvläggarna hade en lucka, så dom kom och gjorde det en vecka tidigare!! :D Så idag ska jag börja med att hänga in kläder / sortera bort kläder in i /från garderoben. Är så taggad för detta, förstår ni att jag inte minns hur det känns att ha alla mina saker i ordning i mitt rum, att ha kläderna upphängda och invikna i gareroben. Ok jag har väldigt kort minne, och det har inte gått  lång tid, men ändå!! Det ska bli lovley med lite ordning i all denna kaos. (wow omg so deep) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback