Sunday

 
 
 
Igår hade jag och alva tacokväll och jävlar va gott det var. Kommer inte ihåg när jag senast åt tacos, det måste ha varit typ en månad sen!? Fick äntligen reunion med min älskling<333 Tacos blir alltid godast när jag äter det med Alva, cause we make it with loooooove. Haha nej men seriöst, den blir himmelsk. 
 
Idag är det söndag, enough said. Har inte gjort någonting annat idag än att ligga i sängen och kolla på Family Guy och dricka smoothie. (blev äntligen av med min craving från i torsdags!!) Det ända jag kommer att göra idag är nog kanske att förflytta mig till tven och fortsätta kolla där hehe. Och såklart göra läxor då............... :'( .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback