Plugg dag

 
 
Jaaa kära ni, då var det måndag igen. Det är helt sjukt hur fort veckorna går. Plugget börjar komma igång på riktigt, stressen börjar komma igång på riktigt. Fan fan fan att jag mådde så dåligt i fredags, kan inte sluta tänka på hur mycket jag måste ha missat på kemin. Matten börjar också bli svårare igen, och ja det finns väl alltid någonting att göra i alla ämnen. Men men, man får väl suck it up.
 
Idag är det iallafall pluggdag, har med mig lite allt möjligt hem, allt som fick plats i min väska det vill säga. Knölar verkligen ner sakerna, måste omplacera och pussla så att allt får plats, haha, det kanske dax att köpa en ny väska.. Hade tänkt klara av de mesta uppgifterna som jag har denna vecka idag. Skönt att ha det gjort senare bara. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback