Insnöad

 
 
Fyfaan idag är det inte bra alltså. Har en sån jävla huvudvärk och är riktigt förkyld. Riktigt jobbigt att vara hemma på en fredag, då jag missar 3+ timmars kemi, vilket är den ända kemin vi har på hela veckan. Jg missar alltså en veckas kemi, och då hinner man göra rätt mycket. 
 
Inatt sov jag i mitt älskade rum. På min inte så jätte älskade madrass, men det gick bra. Sov skönare än vad jag gjort på länge, förutom det faktum att jag inte kunde andas genom näsan då. 
 
Just nu ligger jag och kollar på Harry Potter, har bestämt mig för att ha ett HP-marathon nu i helgen. Har varit så sugen att kolla på HP länge, och nu klarar jag inte av suget mera!! Mer HP åt folket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback