Coffe and Chocolate

 
 
Måndag måndag måndag, som om jag behöver berätta för er att det är måndag idag. Det bästa med måndagar är att dom går förvånatsvärt fort i skolan. Matte, engelska, mat, svenska, gå hem? Det känns som om klockan är lunch när den igentligen är dags att gå hem! Kanske är det för att vi förra terminen hade ett block engelska som lade sig över halva dags-schemat? Vet inte riktigt. Det kanske bara är för att det äntligen är så fint väder, och inte bara grått? 
 
Jag kom nyss hem iallafall och nuuu börjar verkligheten komma tillbaka efter jullovet. Läxor, prov och inlämningsuppgifter rullar in, en efter en. Saker och göra där, saker och göra här. Blä jag hatar att ha saker att göra? Vill igentligen bara ligga på min säng och spela gitarr eller kolla på family guy. Men men, har faktiskt sagt till migsjälv att nu jävlar är det bara dessa 2,5 år klar i skolan, då ska jag fan göra det på riktigt. Inge tjaffs, inge larv, så kan jag chilla efter gymnasiet sen!! 
 
Jag längtar så mycket till studenten, fast på ett annat sätt inte. Haha så är det med ALLT! Jag vill åka som utbytes student till USA i ett år men jag vill verkligen inte ta studenten med 98orna, eller gå ett extra år i gymnasiet överhuvudtaget. Jag vill flytta härifrån men jag vill inte lämna allt kvar. Jag hatar människorna i denna staden, fast jag tycker så mycket om mina vänner. Och jag känner rätt många här ändå, rätt många som jag tycker om för den delen. Vilket betyder att jag vill härifrån pga att människor kan vara så dumma i huvudete, men jag vill stanna för att mer än hälften av alla dom är mina vänner som jag tycker om? Haha VAD är det med denna stad som gör den så ... inte vet jag. Svårt att förklara 
 
Omg im so deep today. Haha. Mörk choklad med jordnötssmör är iallafall ett STORT tips. Hur gott som helst!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback