Air Force 1

 
 
 
Var i Stockholm i slutet av November, drog då en riktig jävla spontanare och köpte mig ett par Nike Air Force 1. Finaste skorna jag ägt någonsin tror jag. They are lovely
 
Hade spanat på dom ett tag, och hade tänkt beställa, men palla köpa skor över internet?? Vänta forever för att få hem dom och märka att man har missat sin storlek på typ en halv skostorlek, det är MYCKET väl någonting som skulle kunna hända mig. Så jag köpte dom på plats BOOM PANG, bara sådär. Spontanare blir väl alltid det bästa ändå.
 
Och jag har aldrig ångrat mig, och har faktiskt kunnat använda dom under December då det inte funnits någon snö. Men nu har snön (äntligen) trillat på plats så nu kanske dom får andas något annat än min fotsvett ett tag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback