1st

Dagen började med att jag försov mig. Panikduscha, göra mig iordning för att komma på att justja det är sovmorgon på torsdagar :D:D:D. Kom nyss hem efter 2014 första skoldag!!! Pretty huge om man tänker efter. På vägen hem blev jag hungrig (såklart) och blev och tänka på äggröra med avacado och te. Bokstavligt talat sprang hem pga min dåravande craving. Kom hem och öppnade kylskåpet för att se att vi inte hade grädde hemma. Såå det var den cravingen det. Vi hade dock en burk yoghurt så jag tänkte att "Jaa jag kan göra" smoothie, för att öppna och se att det finns typ två matskedar kvar. VEM FAN LÄMNAR TVÅ MATSKEDAR KVAR I EN BURK. Blev lagg, så jag blev sur och tänkte att NEHE då får jag väl dricka kaffe. Tror ni vi hade kaffe?????? :):):) Nej :):):) SÅ NU SITTER JAG VÄL HÄR OCH ÄTER JÄVLA AVOCADO OCH ÄCKEL TE ISTÄLLET. :(
 
 
 
 
Never been so sad in my life typ :( Förresten så har jag färgat mitt hår! Eller snarare så lät jag Sofia färga mitt hår. Blev lite ombre aktigt, eller ärligt talat vet jag inte riktigt vad det blev haha. Var inte alls nöjd först meen har faktiskt börjat tycka om det mer och mer. Skönt med lite växling, även fast det inte är så jättestor skillnad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback