Vardagslyx

 
 
Jäklar vilken bra dag det har varit idag! Imorse orkade jag nästan inte gå upp ur sängen, tisdagar is BY FAR den tråkigaste dagen i skolan. Största tyngden på tisdagar är väl det där med idrott.. Haha. MEN idag var det en annorlunda idrottslektion, vi fick nämligen prova på curling!! Kändes lite som en pensionärs sport, men det var kul! Skolmatsalen serverade "fisk med rosa sås", så jag och mina fellas' åt på sibylla. Den här dagen har kännt som allt annat än en tisdag. 
 
Stannade på vägen hem från skolan och köpte godis (såklart). Det är liksom ingen ide att ens fråga sig själv "ska jag stanna på vägen hem och köpa choklad, eller inte?", för det slutar ALLTID med att jag gör det. Så nu ligger jag i sängen och äter choklad, spelar flappy bird och pluggar biologi. Haha måste börja träna snart, fikar/äter godis minst en gång varje dag.. Börjar bli rastlös, mår så bra när jag tränar.
 
NOTE: till er som äger iPad, spela Flappy Bird där istället för på telefonen. 10x roligare enligt mig!! 
 

Kommentarer
Postat av: freja

Har aldrig testat curling faktiskt :) och det där chokladet ser övergott ut!

2014-02-04 @ 18:16:17
URL: http://frejamarley.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback