Go ask Alice

 
 
Igår var det alla hjärtans dag, om ni missade det. Min mamma fyllde även år igår, dock är hon i Stockholm över helgen så vi ska fira henne när hon kommer hem imorgon. Så gårdagen spenderade jag med två av mina bästa vänner, Sara och Issa. Vi åt massa ben&jerrys, popcorn och godis. Vi kollade på Känn ingen sorg och pratade tills långt in på natten om allt. Mysigt. 
 
Sov tills 10 idag, sedan dess har jag bara varit ut med hundarna en sväng och sedan har jag legat och läst. Det är en engelskauppgift vi har just nu, läsa en bok och senare ska vi skriva/prata om boken när vi läst klart dom. Sitter nu och äter frukost/brunch. Idag står väl inget speciellt på schemat förutom städning och senare ikväll ska jag ut med mina tjejor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback