Cake Cake Cake

Vaknade runt 1 idag, och insåg att jag hade "försovit mig". Skulle nämligen upp på stan och hämta tårtan som vi hade beställt, men jag hade ingen aning om när konditoriet stängde, då öppettiderna är lite olika här och var på söndagar. Så jag fick springa upp på stan och hämta ut den, som tur var så stängde det fyra så jag hann mycket väl. Jobbigaste var att gå hem med tårtan. Det blåste samtidigt som jag försökte hålla tårtan så rak/stilla som möjligt. Haha men den blev inte mos faktiskt!! Hade inte förvånat mig om jag hade tappat den...
 
Jag gav mamma ett "ljusset", med en silvrig bricka och sen stenar i olika färger till. Hon hade klagat länge på att det som våra ljus stått på innan var så fult, och hon hade sagt att hon inte vela ha några presenter, men jag kunde inte hålla mig.. Älskar att ge mina föräldrar inredning, då dom inte är så bra på att matcha. Därför ser vårat hem helt rörigt ut, för dom blandar så mycket olika saker. Men om jag ger dom saker så är det ju jag som väljer och då blir det lite bättre iallafall.. Haha 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback