Apartment inspiration

 
 
 
Alltså AAAH jag hittar massor av inrednings-inspiration, ÖVERALLT!! Jag vill så så så gärna flytta hemifrån. Tror jag ska göra det efter tvåan, då jag hade tänk mig flytta till göteborg efter gymnasiet. Då har jag ju hela trean på mig att "komma igång" med att bo ensam. Då kan jag liksom gå hem till mamma om det skiter sig, ligger lite trygghet i det ändå.. 
 
Älskar fina hem. Och de behöver inte vara stort, tvärt om hellre. Trångt med lite yta så att man får stapla saker på varandra, och ha massa hyllor och hemliga gömmor. MASSOR av saker, överallt. Det är så jag vill ha det. Rörigt. Liksom städat rörigt!! Det roligaste är att den första reaktionen jag fått av de som för första gången ser mitt rum är "Oj, vad mycket saker.." Haha japp!! Prylälskare är jag. Har väldigt mycket onödigt, ändå känns det som om jag slänger saker hela tiden, då det inte finns nog med plats??

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin katt på första bilden

Svar: Hahaha jävla cp

2014-02-05 @ 16:21:15
Postat av: Samuel

- Vill flytta till eget i gamla stan och inreda fritt och ha en helt vit lägenhet!

Förresten har en frågestund inne på min blogg och skulle bli jätte glad om du lämnade en lite kommentar!http://samuelsfoto.blogg.se/2014/february/fragestund.html

Svar: Samma här, fast i Göteborg haha! Det ska jag göra!!

2014-02-05 @ 20:24:54
URL: http://samuelsfoto.blogg.se
Postat av: jacquiline

sååå fina!!

2014-02-07 @ 15:04:50
URL: http://jacquilinemakaya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback