Sole mate

 
Vill tipsa om finaste höst nagellacket, för även om vi inte vill acceptera det så är det redan augusti och innan någon av oss vet ordet av det så trillar löven och det är mörkt vid nio. Men jag gillar höst, och även fast jag mår dåligt av att säga det så längtar jag faktiskt lite.. 
 
Tillbaka till nagellacket - jag ÄLSKAR det. Jag har länge letat efter ett fint mörkt vinrött nagellack i den rätta färgem, så detta är helt perfekt. Färgen är riktigt sådär vindruve-ish!! Skitmysigt 
 
OCH OBS!! Om ni har svårt att hitta vita nagellack som inte är sådär kluddiga och klumpiga ni vet, som tippex? Alltså jag ber dig, köp Essies vita "blanc". Jag har haft det ett tag nu och det är rinnigt och fint utan att vara genomskinligt. Finns nästan överallt och kostar runt 129:- och det är så jävla värt! DO IT!! 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

STÖRT snygg färg. Har också flera lack i den färgen! (Klassiskt att råka köpa flera lack i samma färg, gör det jämt haha)

Jag tror att jag hittade din blogg genom att någon bild från Bråvalla länkades i sidospalten på blogg.se:s bloggningssida.

2014-08-11 @ 15:04:28
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback