Rainy

 
Vaknade imorse av ljudet till regn, vilket är bland det mysigaste jag vet. Jag har väntat flera vekor på regn, för då får man ha sånahär mysiga göraingenting dagar utan att ha dåligt samvete för att man inte "carpar dagen" så att säga.
 
Hela morgonen låg jag inrullad i mitt täcke, läste och drack te. Ska nog fortsätta med det, eller kanske se en film. Jag såg sista avsnittet av Orange is the new black igår så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med livet, den serien har typ varit mitt sommarlov haha? Orkar verkligen inte vänta på nästa säsong, är helt beroende verkligen.. 
 
Nu - tillbaka till att göra ingenting!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Bjurek

Bästa boken på nattduksbordet!! :)

2014-08-11 @ 15:35:08
URL: http://elinbjureks.se/
Postat av: Karin

Sv: Så lite så! :) Och jag såg en av Bråvalla bilderna på "synas" fältet vid blogg.se, det var så jag hitta hit! Hehe :)

2014-08-11 @ 15:39:06
URL: http://karinwingqvist.blo.gg
Postat av: Erica

Svar: Ärligt talat så kommer jag inte ihåg eftersom jag brukar gå in på så många bloggar. Men om du inte har varit med på synas så skulle jag gissa på att jag "hittade" dig eftersom du kommenterat hos någon annan blogg. :p

Låter himla mysigt det där, helt klart fördelen med regniga dagar! :)
Har inte sett Orange is the new Black än. Är inte osäker på om det är min typ av serie, trots att jag verkligen gillar Kate Mulgrew sen Star Trek: Voyager. :3

2014-08-12 @ 12:58:16
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback