Posture 23

Basketlinne - Posture Supreme 
 
Ingen sovmorgon idag inte! Dagen kommer jag att spendera med Herve i Borlänge. Jag vet inte om jag ska köpa någonting då det börjat bli lite knapert på pengar-fronten för mig på senaste tiden, meen vi får se.. Någonting brukar det ju nästan alltid bli, vare sig man vill eller inte haha. 
 
Försöker väl så gott som det går att spara pengar tills i sommar. Det känns mycket roligare att ha mycket pengar på sommaren av någon anledning? Dock så kommer jag väl knega ihop lite pengar genom sommarjobb så det löser väl sig! Men vill ändå lägga undan lite pengar till saker som bråvalla, men spara pengar är veeerkligen inte min starka sida... Haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Sv: Nej jag använder mig faktiskt inte av en reflexskärm! Har funderat flera gånger på att köpa en men det blir aldrig av. Jag har mina små knep t.ex. att jag över exponerar bilderna när jag tar dom, jag väljer alltid ett ställe där solen skyms t.ex. av träd så jag inte får hårda skuggor på mig. Sen så behandlar jag alla bilder i Photoshop och fixar det som kan ha blivit fel med kontraster, exponering, retouch m.m. :)

2014-04-15 @ 10:26:57
URL: http://samuelsfoto.blogg.se
Postat av: Sebastian

Hej!

Har sprungit runt och letat & letat efter detta linne på varenda Carlingsbutik, har inte hittat något! Har du kvar det? Sälja till mig? Isf, kontakta mig via email

2015-06-05 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback