family guy & thai mat

 
 
Idag blev det en kort skoldag, en väldigt kort.. Bara 45 minuter faktiskt. I vanliga fall har vi sovmorgon, franska, håltimme & lunch och sist matte. Men matten blev inställd så jag gick hem efter franskan. Skönt kanske man kan tycka, men grejen är den att jag lär gå ca 4 km till skolan, så var jag bara där i 45 min. Fett ovärt *:)*
 
Jag håller på att plugga, och det är troligen det jag kommer att göra hela dagen också. Men just nu äter jag lunch, hittade lite Thai-mat i kylskåpet och det gjorde typ min dag.. Sen har jag blivit beroende av Family Guy, alltså hur många serier är jag i mitten av nu? HIMYM, Vampire Diaries, Gossip Girl, och nu Family Guy? Haha shit, jag har verkligen inget liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback